20 Şubat 2014 Perşembe

İstemiyorum


   Demi de kalan eşyalarımı almak için gittim.Ona inat olarak onun istemediği , izin vermediği tayt , topuklu giydim ve koyu makyaj yaptım.Giderken emindim, ne olursa olsun barışmayacaktım.

   Kapıyı açtı.Onun gülümseyen bakışlarının aksine ben ona umursamaz bakıyordum.Ve bunu bilerek yapmıyordum.İçeri geçtim oturdum.Etrafa baktığımda fotoğraflarımızı göremedim.Kaldırmış hepsini.Demek ki bu sefer gerçekten bitmişti.Sonra bana baktı ve gülümseyerek

'Nasıl giyinmişsin.Maymun gibi olmuşsun' dedi
'Sen kendine bak.Sakallar gidince aynı amcama benzemişsin' diyerek en çok sinir olduğu aramızdaki yaş farkını hatırlattım.Bir süre birbirimize mal mal baktık.Düşündüğüm tek şey fotoğraflardı.Sonra eşyalarımı almak için ayağa kalktığımda kolumdan tuttu.Özledim seni dedi.Geri çekildim.'Sen özlemedin mi?' dedi.'Özlesem bile bunu sana söylemicem' dedim.Yatak odasına gittim.Yatakta benim tişörtüm vardı.Demek ki hala benim kokumla uyuyordu.Fotoğraflar da bu odadaydı.Kıyafetlerimi topladım salona geçtim.Arkası bana dönük laptop önünde facebook şifresini giriyordu ve ben şifrenin son iki harfini gördüm.Geldiğimi farkedince şifresini görüp görmediğim konusunda yüzünde endişeli bir ifade oluştu.Gideceğimi söyledim.Durdurdu sarıldı.'Seni çok özledim , seni seviyorum' dedi.Sarılmasını çok özlemişim.Ben de ona sarılarak karşılık verdim.
'Seni seviyorum ama evlenemem vazgeçtim.Evlilik bana göre değil.Eğer bu şekilde kabul edersen ömür boyu birbirimizi sevmeye devam edebiliriz' dedi
Gerizekalı bu ne demek şimdi?Tamam kimseye evlilik baskısı yapmadım, yapmam da ama bu ne şimdi?Önce evlenelim diye tutturan adam şimdi evlilikten vazgeçmiş.Göt!
'Ne diyorsun şimdi ?'
'Peki böyle devam edelim seni seviyorum ' dedim.Yine bir süre sarıldıktan sonra
'Bir de benim yurt dışına gitme gibi bir ihtimalim var'
'Gidecek misin?'
'Gitme dersen gitmem'
'Gitme'
'Gitmicem' dedi.sarıldı öptü ve biz yatak odasına doğru yola koyulduk.Yatağa geçip , Demi tam üstümü çıkaracakken durdum kalktım.
'Noldu?'
'İstemiyorum Demi ben bu şekilde istemiyorum ve seni de istemiyorum' dedim.
Ve bir daha onu görmemek üzere o evden ayrıldım.

3 yorum:

Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

ufff çok ağır bırakmışsın ama helal olsun

20 Şubat 2014 22:33
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

İyi yapmışsın Elzem :(
İnşallah sende sevdiğin,evlenebileceğin bir erkeğin hasosu bulursun ..

20 Şubat 2014 23:59
ebru köroğlu dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
Sevgiler,
Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
İlk Hediye çekilişime beklerim :)

22 Şubat 2014 19:44

Yorum Gönder