24 Şubat 2014 Pazartesi

Meğer aldatılmışım fakat çok iyi hissediyorum



   Hani demiştim ya Demi nin facebook şifresinin son iki harfini görmüştüm diye.İşte ben de tahmin yöntemiyle şifreyi bulmaya çalıştım ve buldum da.Çünkü çok kolaydı.1. tahminim kendi ismiydi 2. oğlunun ismi ile kendi ismi 3. tahminim kızının ismi ve kendi ismiydi ve doğruydu.Çok salaksın Demi!İşte ben de oturdum iki gün okudum.

  İlk bakmak istediğim geçenlerde bahsettiğim kadınla yazışmalarıydı.Ama o kadar uzundu ki yazışmaları şimdi başlasam okumaya bir kaç yılımı alırdı ki yazılanlarda önemli bir şey değildi.Mesajlardan ikinci okuduğum mesaj bir kadına aitti.Kadın yabancı ve yazıştıkları sanal seks.Demi nin sanal seks yapacak kadar ezik olduğunu bilmiyordum.

  Mesaj bölümü burdan Kars a yol olurdu.Geri kalan ve kadınlarla olan yazışmalarının tarihi benden önce olduğu için sadece gözden geçirdim.

  Ama önemli olan kadınların mesajları değilmiş.En yakın arkadaşıyla olan yazışmalarına baktım.Ne derler bilirsiniz tama anlamıyla 'oy ben öleydimmm' falan yani.

'Elzem gitsin serap gelecek'
'Elzem bugün yok Leman gelecek'
'Elzem den ayrıldık üzülüyorum'

Ulan üzülüyorsun da niye benim her gidişim de eve birini atıyorsun?Bir de ne kadar salakmışım ben ya.Adam gözümün içine baka baka beni aldatıyormuş ben Demi Demi diye ölürken.

Ne hissettim bunları okuduktan sonra peki?Bilgisayarı kapattım, arkadaşıma 'Meğer adam beni aldatıyormuş' dedim.Kalktım giyindim, süslendim ve bir arkadaşımın doğum gününe gittim.Ve hala kimsenin beynini ağlarak zırlayarak sikmedim.Konusunu bile açmadım.Tuhaf ama üzülmedim.İlk defa bir ayrılığa üzülmedim hele ki aldatıldığım halde.Ama Demi den nefrette etmedim.Bir anda herşey yok oldu.Yaşananlar anılar vs.Sanki hiç öyle biri hayatıma girmemiş gibi hissediyorum onu hiç tanımamışım ve tanımıyormuşum gibi.Güzel hissediyorum ben ya güzel

5 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

ya üzülsen n'olcak,o üzülsün kendine,tak sepeti koluna,herkes kendi yoluna,geçmiş olsun
sevgiler

24 Şubat 2014 22:01
Elzem dedi ki...

Haklısın teşekkürler

24 Şubat 2014 23:37
ilgiyeihtiyacımvarlan dedi ki...

yaptığın özel hayata müdahale.
sana aynısı yapılsa ne hissederdin?

25 Şubat 2014 10:22
Sonsuz dedi ki...

vay arkadaş =(

25 Şubat 2014 11:26
Gülni.. dedi ki...

çok iyi yapmışsın iyiki gördün kim olsa bakardı bence yani..bu yaşa gelmiş hala sanal seks yapıyor hayret..artık mutlu ol elzem ya

8 Mart 2014 12:49

Yorum Gönder