7 Mart 2014 Cuma

Alışmaya çalışıyorum



   Hazır ben Demi en ayrılmış öyle piç gibi ortada evsiz kalmışken üç kız arkadaş ev tutmaya karar verdik.Biri bizim sınıftan kilolu, ruhsuz , mel mel bakan bir kız.Bu salağın adı Ruhsuz olsun.Diğeri ise benim toprağım.O da Eskişehir' li.Benden birkaç yaş küçük, esmer, kıvırcık saçlı, yanağında gamzesi, bakım yapsa güzel olacak olan sessiz sakin biraz kezbanlık olduğunu sezdiğim bir kız.Bunun adı da Kıvırcık olsun.

  Ama sıkılıyorum be!Bizim sınıftaki kızla pek muhabbetimiz yoktu ki zaten benim burda konuşabileceğim , yakın arkadaşlık yapabileceğim pek kimse yok.Evde herkes ders çalışıyor deli gibi.Ben ise ders çalışmış gibi yapıyorum.
 
  Alışmaya çalışıyorum.Yalnızlığa , yalnız hissetmeye..

1 yorum:

Sonsuz dedi ki...

hahahahaahha sende ders çalışsana =)

9 Mart 2014 12:03

Yorum Gönder