18 Mart 2014 Salı

Çocuk da yapamadım kariyer de



   Başlıktaki '-da/-de' ekleri birleşik mi ayrı mı yazılır bilemedim.Neyse vizeler başlıyor ve benim götüm tutuştu.Oysa bu dönem geçtiğimiz dönemden farklı olacaktı.Gerçi geçtiğimiz dönem hiçbir dersten büte bile kalmadım.Lakin bu dönem kararlıydım.Dersi dinleyecek , tekrar edecek , kısacası 70 leri 90, yapacaktım.Ancak görülüyor ki , tarih ve ingilizce hariç diğer derslerden kalacağım.  Birde utanmadan aklım fikrim gezmede tozmada.

  Asıl konu bu değildi.Geçen otobüse bindim.Göt kadar otobüste tek boş koltuk bir bayanın yanıydı.Geçtim oturdum.Daha iki dakika geçmeden kız 'Sizden birşey isteyebilir miyim?' dedi kısık bir sesle.Hatta çıkmayan bir sesle.'Tabi dedim'.'Benim sesim çıkmıyorda arkadaşım arkadaşımı arayacağım ona otobüste olduğumu bir saat sonra serada olacağımı söyler misiniz?' dedi.'Tabi 'dedim.Telefonu aldım lakin arkadaşı telefonu açmadı ve geri verdim.Aradan zaman geçti.Tabi ben bu arada her zamanki otobüs hayallerimi kuruyorum.İşte mahsur kalsak mesela dağın başında falan.Kimin yanında yiyecek var ?Ne yiyeceğiz?Otobüsteki en yakışıklı çocukla sevgili olsam falan.Kızın telefonu çaldı ve bana konuşurmusun diye uzattı.Bende arkadaşına kızın geleceğini falan söyledim.Sonrasında kızın sesinden hasta olmasına falan diye muhabbet açıldı.Öğrenci olduğumu söyledim.Ben de kızı öğrenci sandım ve bunu söyledim.Hayır ben öğretmenim dedi.Vay arkadaş bakışını attım ve muhabbet burda sona erdi.

  Lisedeki arkadaşlarımın çoğu evlendi kimisi okudu bir meslek sahibi oldu.Benim bildiğim bekar olarak üç kişi kaldık.Biri ben diğeri lisede yakın arkadaşlarım olan iki erkek.İkisi de şimdilerde çıkma ve evlenme teklifi ediyor bana.Evli olan arkadaşlarım birbirleriyle görüşüyorlar.Benimle görüşmüyorlar.

  Baktığımda arkadaşlarım, tanıdıklarım , yaşıtlarım ya evlendiler çoluk çocuk sahibi olup , birçok yemek ve ev işlerinde püf noktalar öğrendiler yada okuyup iş sahibi oldular.Kendime baktığımda ise ne evlilik ne kariyer yaptım.İkisini de yapamadım.İyi mi kötü mü bilmiyorum.Ama en azından istediğim gibi yaşadım.Yani sanırım.Yani bilmiyorum.

  Ayrıca bundan seneler seneler önce bu zamanlar annem mantı yiyormuş.Ve yaklaşık 3,5 saat sonra yani 00.30 da beni dünyaya getirmiş.İyi ki doğmuşum falan yani..

2 yorum:

Ibrahim Yapa dedi ki...

mantının üstüne yoğurt...

25 Mart 2014 15:33
Gülni.. dedi ki...

Yoğurtlu mantı mis..Üzülme yaparsın sende kariyer,mantı,çocuk :)

30 Mart 2014 18:28

Yorum Gönder