8 Mart 2014 Cumartesi

Düğün lanetiyim resmen



  O nasıl bir başlık?Anlatmıştım.Aile dostumuzun kızını.Ben onu arkadaş yerine koymuyorum lakin kızda kendini nimetten sayıyor.Allah çirkin şansı versin demişler ya hani işte şuan bu durumu sorguluyorum.Tamam kızda çirkin püsür şansı var ki nişanlandı.Gerçi nişanlısı çirkinliğin amına koymuş biri.Ya şimdi sakın bana 'aa çok ayıp Elzem insanlara çirkin deme' falan demeyin.Ki bende güzel bir kız değilim.Ama o kıza kaç bin basarım hesaplayamam çünkü matematiğim iyi değil.Ulan madem benim matematiğim iyi değil niye sayısal bir bölümdeyim?Neyse konumuz bu değil.Ne diyordum işte, çirkin şansı varsa o kız gerçek aşkitosunu buluyor.Bende o kadar güzel değilim ben de niye çirkin şansı işlemiyor?Çirkin şansı yoksa ben güzel miyim?Kafamda böyle deli sorular..Amaan zaten önemli olan şey güzelliği..Mmmm ne güzelliğiydi?Hıh iç güzellik.Evet önemli olan iç güzellik!

  Gitmek istemiyordum nişana falan.Yok kıskandığımdan falan değil.Ben sevmem ki böyle nişan düğün bilmem ne?Saçma gelir bana hep.Evdekilerin zoruyla gittim.Bir de şöyle bir şey var ki ben ne zaman nişana düğüne gitsem sevgilim olmuyor.Yanımdaki kızların sevgilisi oluyor , çatır çatır mesajlaşıp bakışmalar, dans etmeler , çiftetelli oynamalar, göbek atmalar falan.Hele ki gelin ve damat.Vidi vidi ne konuşuyorlar bilmem.Hep merak etmişimdir.Hatta ben hani olur ya mucize diye bir şey var sonuçta hah hani olur ya bir gün evlenirsem damat ile ne konuşacağımı hep düşünmüşümdür planlamışımdır.Neyse işte amaaannn herkes bir mutlu bir mutlu bense sap gibi oturmuş , boyum kısa olduğu için boyun fıtığı olacak şekilde önümdeki teyzelerin kafaların arasından gelin ile damadın ağızlarını okumaya, çalan her şarkıda 'vay demek bu şarkı damat geline söylüyor aşka bak peh' diyerek , ya da mahsustan mesajlaşıyormuş gibi yaparım hep.Düğünleri sevmememin sebebi sadece bu değil.Bir de sevgilim olsa bile düğünün en heyecanlı yerinde mesela pasta neyim yerken ya da sevgilimle ikimizin düğününü hayal ederken bi bakıyorum bana mesaj gelmiş.'Kusura bakma Elzem ben yapamıyorum ayrılalım' diye.Gerçekten bu iki kez geldi başıma.Ulan niye ayrılmak için benim düğüne gitmemi bekliyorsunuz?Kaç düğünde ağladım ben!Millet damadın eski sevgilisi sandı ağladığımdan.

  Neyse bu salak kızın nişanı da geleneğimi bozmadım.Yine saptım.Üstüne eski sevgilimi vardı ve bir karıyla nişan boyunca göbek attılar.Kısacası düğün lanetiyim resmen !

2 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

pehhh,sen bunları kurguluyorsun di mi?

8 Mart 2014 15:49
Elzem dedi ki...

Hayır, bunlar benim saçma sapan yaşadıklarım.Günlük işte.
Kurgulasam böyle saçma şeyler olur mu?

8 Mart 2014 15:55

Yorum Gönder