14 Nisan 2014 Pazartesi

Vida


   Her zaman 'ay internetten arkadaşlık mı yapılırmış?Çok saçma' diyen bir insanım.Ve her zaman ki gibi kendi kendimle çelişen bir insanım.Eveet.İnternetten biriyle tanıştım.Zeki , çok tatlı , makine mühendisi.Ömer çelakıl'a çok benziyor.Yani benim beğendiğim bir tip.Onunla muhabbet etmek çok hoşuma gidiyor.Ki uzun zamandır kimseyle keyifli samimi sohbet edemiyorum.Buradaki insanlar beni anlayamaz.Desem ki mesela içimden bir ses Tanrı nın olmadığını söylüyor.Beni satanist ilan edip beni keserek ayin yaparlar heralde.Kaldı ki burda hiç arkadaşım yok.Eskişehir imi çok özledim.Tamam çok olmasa da arkadaşlarımı özledim.Neyse işte bu çocuk bana çok iyi geliyor.Sanırım bir de birbirimizi tanımadığımız için bu kadar açığız.Beni zeki sanıyor.Beni, beni.Evet çok saçma ama öyle.Benimde götüm kalkıyor, saçmalıyorum ve o bu saçmalıklarıma ukala olduğumu söyleyerek cevap veriyor.Sabaha kadar kamerada görüşüyoruz ve uyuyakalıyoruz.Aşktan, sevgili olmaktan bahsetmiyoruz.O bir kaç bahsetti ama ben zekiyim ya hani ki ne alakaysa saçma sapan cevaplarla geçiştiriyorum.Bir de beni gizemli buluyor.Merak ediyor.Yine kamera karşısında uyuyup kaldığım bir gece:
 'uyurken ne gerginlik kalıyor ne de asabiyet yüzünde..
 farkında olmadığın bir huzur beliyor bedeninde ve kapanan gözlerinde
 peki nefesin ne anlatıyor?ne fısıldıyor ellerine?
teninde gizlenmiş bir cok sır,
 açığa çıkmayı,okunmayı bekliyor belkide biriyle
 belkide yenideen yazılmayı,en baştan okunmayı,yada yeniden doğrrulmayı..
 uyandırmadan ufak bir buse konduruyorum tamda sol omzunun üstüne
 sonra bende kıvrılıyorum bir köşeye
 görüşmek üzere...

Yazmıştı.Çok farklı , anlatamadığım birşey hissediyorum.Hem iyi hem kötü.
Sonra gece 'yarın seninle kamerada uyumak istemiyorum' dedi. yanına gelmemi istedi.Oyalamak için olabilir bakarız dedim.Sonra baktım bende çok istiyorum gitmeyi.Akşam beklediğini söyledi.Gitmedim.Çünkü param yoktu.Yazmasını bekledim.Gece yazdı konuştuk falan.Ertesi gün ısrar etti gelmem için.Öyle şeyler yazdı ki.Hemen gidesim geldi lakin para olmadığı için hayır diyordum.Kıvırcık la bilgisayar başında onun yazdıklarına kilitlenmiş bakıyorduk.Öyle güzel gaza getiriyordu ki Kıvırcık beni kaldırıp 'Hadi gidiyoruz' dedi.'Nereye?''Bilet almaya' dedi ve bilet almaya gittik.Gece yarısına bilet aldık.Eve geldim hazırlandım.Aynanın karşına geçtim yanımda ise Kıvırcık.
'Kıvırcık?'
'Efendim?'
'Kahverengi kazağımı getirir misin?'
'Hangisi?'
'Sevmediğim'
'Neden?'
'Öyle işte'
Dedim ve üstümü değiştirip, kot ve sevmediğim o şeyi giydim, makyajımı çıkardım.
Gece 1 de otobüse bindim.Ve onunla hiç mesajlaşmadık.Sorduğumda ise 'Şimdi sana mesaj atsaydım samimi olmazdı fakat yüzümde aptal bir gülümseme ve çok heyecenlıyım' yazdı.Düşündüm..Tanımadığım bi insanın yanına gidiyordum.Aslın bu o kadar da önemli değildi.Beni pişirip yiyecek değildi ya.Bana en çok koyan 12 saat süren yolculuktu.Bir ara kötürüm oldum sandım.Götümde kan dolaşımı namına birşey yoktu.Keşke dedim keşke biraz kilolu olsaydım özellikle götümde bir kaç gram et olsaydı.İşte ben böyle düşüne düşüne 12 saati doldurdum.Ona hiç mesaj atmadım.Sadece geldiğimde 'geldim' yazdım ve hemen otogarda bir banka oturup sigara yaktım.Sağa baktığımda o geliyordu.'Demek gerçekten geldin' diyerek geldi.Ayağa kalkmayı son anda akıl ettim.Sarıldı sarılır gibi yaptım.Daha sarılacaktı ama ben salak ' tamam abartmaya gerek yok diyerek oturdum.Oturmasını istedim oturdu ve o da bir sigara yaktı.'Son ana kadar benimle dalga geçtiğini düşündüm.' dedi.'Geldim ama' dedim.Hiç yüzüne bakmıyordum.Ayağımı sallıyordum.'Streslisin?' dedi.'Hmm' diye cevap verdim.Hmm ne ya?
Neyse kalktık arabaya bindik.Hala konuşmuyordum.Neden böyle davranıyordum bilmiyorum.Regldim belkide ondandır.Yok canım kendimi bilmeyecekmiydim?Heyecanmıydı neydi bilmiyorum ama anlatamadığım birşeydi.
Eve geldik.Kahvaltı yaptık.Saçma sapan konulardan bahsettik.Ben resmen mutfaktaki sandalyeye mıhlandım.Saatlerce mutfakta oturduk.İkinciye içeriye geçelim dedikten sonra kabul ettim.Film izleyelim dedi.Tamam dedim yanına geldim.Uzak durduğumu söyledi.Yakınlaştım.Film çok sıkıcıydı ki bende uyuya kaldım.Uyandığımda film bitmiş akşam olmuştu.İçmeye karar verdik.Sonra konuştuk.Eski sevgilisini anlattı.İkimizinde ortak yanı eskilerin hala içimizi acıtmasıydı.Anlattığına göre çok güzel ilişkileri varmış.Ama sırf birbirlerini çok sevdiklerinden bir gün ayrılır korkusuyla ayrılmışlar anladığım kadarıyla.Ve bu bana çok saçma geldi.Oturmuş burda iki saattir adamın eski sevgilisini dinliyorum.Lan madem seviyordunuz ayrılmasaydınız.Çok sıkıldım.O anlatırken ben Kıvırcık la mesajlaştım çok sıkıldığımı söyledim.Bence adam da bir göt kalkıklığı var ki öyle bir gurur varki.Zaten bu aşk hikayesinide sadece bana anlatıyormuş.Yani arkadaşlarına söylerse aa aşk acısımı çekiyon lan sen diye dalga geçecekler.Ben de zaten Güzin abla.Birde öyle bir anlatıyor ki bir film havası veriyor.Sonunda sıkıldığımı söyledim.Sonra nasıl oldu bilmiyorum ama ben yine uyuyakaldım.Üstümü örterken uyandım.Üstüme doğru geldi ve öpmeye başladı.Bir kaç dakika sonra kıvama gelince kalktım.'Noldu?' dedi.'Hiç' dedim.Ve başka bir koltuğa geçip yattım.
Sabah uyandığımda kendimi iyi hissetmedim.Çok susamıştım.Mutfağa gittim.Sürahi diye birşey görmedim.Ama susuzluktan ölecektim.Sonra baktım kettle da su var bende onu içtim.Yatağa gittim tam yattım bir bulantı kalktım ama ben lavaboya gidinceye kadar ki yola kusmuklarımı bırakarak lavaboya ulaştım.Allah tan sadece su çıktı.Sonra tekrar yattım.
3 gibi kalktım ve gitmek istediğimi söyledim.Kalhvaltıda yine pek konuşmadık.Sadece bir ara gece anlatıklarının belkide bir hikaye olacağını söyledi.Evet evet bende yedim.Evden çıkarken dedi ki
'Bana senden bir hatıra bırakır mısın?' dedi.Ben de düşündüm ve çok sevdiğim hatta geçenler de kantinde düşürüp bütün masaların altında insanların ayaklarını iteliye kakalıya bulduğum ve yüzüğü verdim.
'Peki sen?' dedim.O da düşündü elini cebine attı ve
'Cebimde sadece vida var.' dedi.Teşekkür ettim.Otogarda konuşmadık pek ve sonunda otobüse bindim.Yine bilmediğim birşey hissediyordum ama bu sefer bu his acıtıyordu.Yani ne oldu?Oysa görüşmeden önce çok iyiydik.Ya da ben niye böyle davrandım.Elimde vida bunları düşündüm.Vida abi önemli bir yerde..

3 yorum:

Gülni.. dedi ki...

Vida ne ya mal herif kusura bakma Elzem ama herif bildiğin mal ya :)
Bir kere bir kızı ayağına çağırmak nedir ya kalkıp gelsin koca vidalı kıçını kaldırıp ..
Bu arada bende internetten biriyle tanışmıştım ve o benim için kalkıp defalarca yaşadığım şehre gelmişti fakat en sonunda mesafeler yüzünden aylar süren sevgimizde bitiverdi ve ben hem uzak aşklara hemde internet aşklarına hoşçakal dedim..

15 Nisan 2014 22:12
Elzem dedi ki...

Ne kısmetsizim ben ya :)

15 Nisan 2014 22:14
heveskar dedi ki...

Haram işler bunlar. Helal olan şeylere yaklaşsan mutlu olursun. Gerçi mutlu olmak için yapılmaz ibadetler. Namaza başla. Allah bir şekilde karşılaştırdı. Allah bir şey yazmamamı isteseydi yazmazdım. Allah beni sever mi?

28 Nisan 2014 00:02

Yorum Gönder