28 Mayıs 2014 Çarşamba

Gidiyorum

   Finaller bitti.Ve ben büte müte kalmadan hatta sınıf tek büte kalmayan biri olarak geçtim.Sınıf birincisi miyim ne:PŞu staj dosyasıydı belgesiydi bilmem neydi tamamlayıp gideceğim bu lanet yerden.Allah ım bi insan bu kadar mı sevilmez bu kadar mı yalnız olur?Ya her ortamda ilgi çeken sevilen bi insandım.Ama burda yok.Kıvırcık hariç hiç arkadaşım yok.Hele sınıfta üvey arkadaşım resmen.Bir konu hakkında bişey sorsam cevap bile vermiyorlar.Gerçi böyle olmasını ben istedim.Bir gram zekası olmayan saçma sapan sohbetleri olan insanlarla nasıl arkadaşlık yapabilirim ki?Bir de bizim sınıf bir tutturmuşlar o günah bu günah.Sigara içiyorum diye ayıplayan bile oldu.Alkol kullandığımı söylediğimde fal taşı gibi açılan gözler gördüm, iki saat haram vaazı dinledim.Aslında din konusunda benden  daha çok bilgileri yoktu.Dinlerle ilgili okuduğum kitapların haddi hesabı yok.Onların kulaktan dolma bilgileriyle dedelerinin anlattığı masallarla bana vaaz vermeleri çok sinir bozucu.Hayatlarında hiç kitap okumamış insanlar..

  Bir de beni tembel sanmaları yok mu?Bir dersin notu sadece bendeydi mesela herkes birbirine sende var mı diye sorarken bana sormuyorlar bile.Çünkü ben alkol kullanıyorum sigara içiyorum gece dışarı çıkıyorum sort etek askılı vs giyiyorum.Zavallıların benim hakkımda tek bildikleri şey ingilizcemin iyi olması herkes bu dersten kalırken benim geçmem.Birde hocayı suçluyorlar.Çok zor anlatıyormuş hızlı gidiyormuş.Yahu adam lisede gördüklerini anlatıyor zaten sınavdaki sorularda derste verdiği örneklerden.Senin işine gelmiyor.Neyse işte bana selam bile vermeyen insanlar ingilizce sınavında götüme girdiler.Çok sinir oldum.

   Sorun onların beni sevmesini istemem değil.Beni sevseler bile ben bu insanlarla arkadaş olamam.Konuştuğu her saçma kelime için katil olurum.Beni sinir eden bunlar niye böyle?Bu kadar saçma olmak zorundalar mı?Şimdi diyeceksin sorun sendedir diye ama gerçekten arkadaş olmayı denedim.

   Neyse aman ya gidiyorum işte.Kardeşimi çok özledim.Eskişehir imi özledim..

4 yorum:

Altın Zen dedi ki...

Kendilerinin hoşuna gitmese bile seni kınamaya hiç hakları yok. Herkes kendi hayatından sorumlu sonuçta.
Sınıfımdakiler sınav zamanı arkadaşım ve benim yanımdan gitmiyorlar. Sonunda defter vermeyince bu sefer de sınıfın gıcık kızları gibi olduk ama pek takmıyorum çünkü sınav haftasından sonra bu hareketleri geçiyor çok saçma değil mi :D
Tez zamanda evine dönersin inşaalah :)

30 Mayıs 2014 12:28
heveskar dedi ki...

bir mukayese yap kimlerle arkadaş olmuşsun

1 Haziran 2014 21:05
deeptone dedi ki...

sana ödül verdim bilokumda. nerdesin ama yaaa. eskişehir ne güzel de neden gittin ki hani bi ilişkin yok muydu hani senden büyüktü ya o işte :)

14 Temmuz 2014 21:53
Elzem dedi ki...

Deep aldım ödülü :) teşekkür ederim. bitanesin sen ya :)

15 Temmuz 2014 12:26

Yorum Gönder