14 Ekim 2014 Salı

Hastayım

    Allah ım çok hastayım.Ölücem galiba.Kaç gündür yataktan çıkmıyorum.Ciğerlerim bitmiş.Soba borusu gibi olmuş.Üstüne bide ishal olmuşum.Lan tam da vize haftası.Allah tan ev arkadaşım Kıvırcık var.Çocuğu gibi bakıyor bana.Gerçi normalde de evin bütün işine o bakıyordu.Yazık kıza lan bi iyileşeyim kıza yardım etcem.En azından evi dağıtmıcam da bu kaçıncı kendime söz verişim hatırlamıyorum.O da bu hastalık olayını abarttı.Tutturdu orana burana viks sürecem gel diye.Ki sürdü de bu ne arkadaşım ya.Bu koku ne?Kendi kendimden iğreniyorum.Sonra tyhlot (böyle mi yazılıyordu bu ?) yapıyor zorla içiriyor.Hasta olduğuma pişman ediyor beni.İnşaalah o da hasta olur o viksi ona yedirmeyen ne olsun.

   Beyaz ise çok iyi lan.Çok romantik.Ama ona karşı bişeyler hissetmiyorum.Diyorum ki ulan geçti artık benden sevgi aşk vs. mutlu ediyor ya ona bak diyorum kendi kendime.Lan adam evlilikten falan bahsediyor kaçırır mıyım hiç.Hem de benimle.Yazık valla Beyaz a.

0 yorum:

Yorum Gönder