7 Haziran 2015 Pazar

Çok komik



   Final stresimi bilemiyorum ama kaşlarımın arasına uzaydan gözükebilecek kadar sivilce çıktı.Sivilce sivilce değil zaten sadece şişkinlik.Önümü göremiyorum lan.

   Geçen biri (o biri yeni bulduğum biri daha sonra yazacağım ) baktı dokundu 'bu gerçek mi lan?' dedi.Arkadaşlar desen kaşlarının arasına dom dom kurşunu değmiş diye türkü söylüyorlar sağolsunlar.Çok komik arkadaşlarım varmış benim ya.İnşaalah sizinde götünüzde çıban çıkar.Lan bide hiç bir şekilde kapatamıyorum.O birine mesaj attım 'Aşkım ben hamileyim galiba' diye.'Saçmalama ne alakası var dedi.''İki kaşımın arasındakinin başka bir açıklaması olamaz.'dedim.Ya zaten bunu ancak kürtajla falan alırlar.

   Bir sürtük bir arkadaşım da diyor ki :
'Kanka?'
'Efendim?'
'Sakın fotoğraf çekilip face e falan koyma.Senin sivilcene bu kim diye sorup yüz etiketlemesi yapar'
 
   Çok komik.

1 yorum:

Lady Witch dedi ki...

haaha :D Sivilceden ergenlikte çok çektim. Hala ne zaman okullar açılacak olsa çıkıyor. Abi üniversite öğrencisisin kasma kendini diyorum ama hala bende alerji yapıyor. boynuz gibi bende de kaşların arası hizasında tam ortada çıkıyor alnımın :D

9 Haziran 2015 00:35

Yorum Gönder